نماشویی شستشوی نما نماشور

نماشویی شستشوی نما نماشور بااستفاده از طناب ،داربست، راپل ،جرثقیل و… نمای ساختمان شما راکه ارتفاع کم یازیاد داشته باشد راانجام میدهد.نماشویی ابراهیمی اماده شستشوی انواع نما های هتل ها ساختمان ها اداره ها برج ها مدرسه ها بیمارستان ها و…میباشد .شستشوی انواع نماهای شیشه ای مرمریت گرانیت اجرسیمان  کامپوزیت  تراورتن و….پیچ روپلاک سنگ نمابرای ماندگاری بیشترسنگ بااستفاده از پیج 6سانت گالوانیزه.

نماشویی شستشوی نما نماشور
نماشویی اکیپ ابراهیمی در پاسداران

انواع نماشویی

نماشویی و تعیین ارزش‌گذاری آن بستگی به جنس و طرح نمای ساختمان و شرایط جغرافیایی محلی دارد ،که نما در آن واقع شده است. مثلاً آلاینده‌های شهرهای آلوده و بزرگ، رویداد باران اسیدی، گرد و خاک مدام شهرهای کویری، همه این موارد در تعیین قیمت نهایی موثر است.

  1. نماشویی شیشه:این نماشویی بیشتر با استفاده از روش طناب و داربست انجام می‌شود. چون به دلیل شکننده بودن شیشه نمی‌توان برخی تجهیزات را چون واترجت یا سند بلاست به کار برد. حرفه‌ای‌های این شغل اغلب با استفاده از تی، فرچه و مواد نانو به شستشوی شیشه می‌پردازند. چراکه خاصیت مواد نانو این است که مانع غبارنشینی و گردنشینی بر روی شیشه به مدت طولانی می‌شود.
  2. نماشویی چوب:این نوع شستشو حساسیت بالایی دارد و ضروری است به خاطر جلوگیری از پوسیدگی و آسیب‌ها و واکنش‌های بعدی چوب، بعد از شستشو حتما خشک شود. سپس با رزین و روغن‌های جلادهنده، سطح مقاومت و زیبایی کار را افزایش دهند.
  3. نماشویی سنگی:در این نوع نماشویی بااستفاده از واترجت نمای ان را می شویند ودرصورت نیاز ازمواد خاص نیز بهره میبرند.
  4. نماشویی آجری :در نماهای اجری توصیه میشود که حتما بعد از شستن ان از مواد های ضداب گریز برای ضد شوره وجلوگیری از سفیدک زدن ان، استفاده شود.
  5. نماشویی کامپوزیت:اگر آلودگی و دوده و آلاینده بر سطح کامپوزیت بنشیند، تمییز کردن آن تنها با دستمال کار بسیار سختی است. برای همین باید از روش نانوشویی و دستگاه واترجت برای شستشوی آن استفاده کرد. نانوشویی مانع رنگ‌پریدگی و آسیب‌دیدگی و خراشیدگی سطح آن می‌شود.
نماشویی شستشوی نما نماشور
نماشویی ساختمان ابراهیمی در ونک

روش‌های مختلفی برای نماشویی ساختمان‌های بلند و رفیع به کار می‌رود. از جمله:

  • استفاده از داربست: این یک کار تخصصی است و باید توسط افراد حرفه‌ای و خبره انجام شود.
  • استفاده از طناب: شاید این روش به نظر خطرناک برسد اما از روش داربست خواهان بیشتری دارد و ایمن‌تر است. به دلیل این‌که هم از طناب‌های بسیار مقاوم و سرسخت برای این کار استفاده می‌شود و هم اتصالات طناب هم بسیار محکم و مطمئن هستند.
  • استفاده از کمربندهای ایمنی: این کمربندهای محافظ به کمر فرد متصل می‌شود و پشتوانه امنیت وی در انجام کار می‌شود.
  • راپل: این یک شغل تخصصی است و به فردی که با استفاده از راپل نماشویی می‌کند، راپل‌کار می‌گویند. زمانی که برای ساختمان‌های مرتفع امکان بستن داربست وجود نداشته باشد، راپل‌کار با استفاده از راپل که نوعی طناب‌ بسیار قطور و محکم است و با یک‌سری طناب‌های دیگر و کمربند ایمنی محکم و متقن می‌شود، به کار نماشویی می‌پردازد.

چرا باید نمای ساختمان راشستشو دهیم؟

نمای ساختمان یکی ازارکان های مهم یک ساختمان میباشد که اگر تمیز وبراق شود هم چشم نواز میشود وهم زیبایی خاصی به ساختمان میدهد. ازطرفی هم پاکیزگی شما وخلاق بودنتان را به رخ میکشد،پس بهتر است همین حالا بامشاوران ما تماس گرفته وازخدمات رایگان مابهره مند شوید

دستگاه نماشور چیست؟

دستگاه نماشور اونواع واقسام مختلفی دارد ازجمله ان میتوان به واتر جت ،سند بلاست و… اشاره کرد

نماشویی ابراهیمی بابهترین ومجهزترین اکیپ ها وگروه ها درتمام نقاط کشورعزیزمان اماده انجام کارشما میباشد

برای هماهنگی باشماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید                            09195488311

درتمام ساعت شبانه روزی حتی درایام تعطیلات اماده انجام کار شما عزیزان هستیم.

 

نماشویی شستشوی نما نماشور

One thought on “نماشویی شستشوی نما نماشور

  • مارس 23, 2024 at 12:19 ق.ظ
    Permalink

    Wow, marvelous blog layout! How long have you ever been blogging for?

    you made running a blog glance easy. The entire look of
    your web site is great, as neatly as the content material!
    You can see similar here najlepszy sklep

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه می توانم کمکتان کنم؟
از طریق واتساپ ارسال کنید